میگویند تهران بد است، اخ است!

شهر شلوغیست و دود همه جا را گرفته! اگر آسم نگیری شانس اوردی! گرونی که بیداد میکنه دیگه اصلا حرفشم نزن!

اصلا تهرانی ها کجا را دارند بروند؟ نه جایی برای تفریح نه جایی برای گردششاید راحت پول در بیارند ولی به همون راحتی  باید خرج کنند!


اینها حرفاییه که به خورد مردم داده اند! منظورم از مردم، غیر تهرانی هاست (همان هایی که تهرانی ها صدایشان میزنند شهرستانی!) این گونه گفته اند تا خانه یشان را به قصد تهران ترک نکنند!

ولی باز هم مردم روانه تهران اند! میدانی چرا!؟ بیا تا برایت بگویم!

پول نفت در تهران خرج میشود. امکانات در تهران متمرکز است! شریف و تهران و علم و صنعت و بقیه مراکز معتبر  توی تهرانند! اگر قلبی قرار شود عمل شود بهتر است در تهران عمل شود! همین دکتر معتمدی خودمان یا خارج است یا تهران!

اگر کسی قرار باشد رییس جمهور شود باید حسابی دم تهرانی ها رو ببیند! برایشان آبشار مصنوعی و دریاچه بسازد! دولتمردان به حرف تهرانی گوش میدهند! چون اگر یک تهرانی اعتراض کند بد میشود اما یک خراسانی یا یک ترک یا ... پشمشان هم نیست! آب کرج را پمپاژ میکنند و با بهترین کیفیت تصفیه دست تهرانی‌ها میرسانند! به قدری که ملت میگویند آب تهران آدم را سفید میکنند! بله عزیز من تهرانی ها ناز پرورده اند! فرض کن فاجعه ی زاینده رود در تهران اتفاق افتاده بود: رودخانه زاینده رود از تهران میگذشت و ان موقع رودخانه را میخشکاندند و آب آن را به یزد و کرمان و غیره میدادند و آب تهرانی ها را هم جیره بندی میکردند! به نظرتان چه میشد؟! ایا مانند اصفهانی ها منتظر باران مینشستند؟! یا کفن پوش به خیابان می امدند و هزار زخم کهنه وا میکردند؟

اری دوست من ! من و تو شهرستانی هستیم چون بیرون از تهران زندگی میکنیم! من و تو باید تشنه بمانیم تا بقیه احساس تشنگی نکنند! شهر من باید آلوده ترین شهر ایران باشد ولی همچنان بگویند تهران آلوده است! زرین شهر باید مرکز بیماری ام اس دنیا باشد ولی هنوز نگرانی ها سمت تهران است!

اینجا عدالت را فقط در تهران تقسیم میکنند، اگر چیزی ماند  به شهرستان ها هم میدهند!